آه خدایا...! دلم به حال سادگیت میسوزه بچه جون! اینکه چقدر راحت تحت تأثیر حرف های یه ولگرد قرار میگیری و همه چی رو بدتر میکنی. واقعا جای ترحم داره...تو نمیدونی هر شکلی از تهدید به مرگ، خودش جرمه؟!از بقیه ی حرف هات خنده ت نگرفت؟!خب اگه بخوای هر چیزی به هرکسی بگی، اولین کسی که گیر میفته خودتی!!! حواست هست؟!عیبی نداره. میذارمش پای اوضاع آشفته ی زندگیت.پینوشت : از دیروز حوالی همون 4.5 عصر تا بعد از بامداد بیمارستان بودیم. فرصت نکردم زودتر بنویسم.فقط میخواستم بگم موقع حرف زدن یا تصمیم گرفتن،
بیشتر فکر کن. خوشحالم خیلی...
ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: دوشنبه 19 دی 1401 ساعت: 1:56